Hei taas! eilen kerroin vähän juhla tyylistäni, tai mitä minulla oli silloin bileissä päällä, niin nyt kerron mitä pidän tänään ihan vain arkena :) Nythän on kesä, joten naiset suosikaa mekkoja! By the way, rakastan myös metallilaukkuja! Minulla on tänään tosin vähän tyylistäni poikkeava asu, koska en keksinyt muutakaan pääle pantavaa :D Minulla on Vagabondin mustat korkokengät, Accezzorizen sähkönsiniset sukkahousut, sininen baskeri, siis neule baskeri, ja musta hihaton mekko ja sen päällä valkoinen neule. Haha :D eilen minulla oli päälläni mustat kumilegginsit, harmaa "mekkomainen" neule ja samat kengät kuin tänään.D  ja metallin värinen laukku :) Ja muuten, kiitos hiiiirrrveästi kaikista kehuista mitä olen saanut teiltä ihanilta lukijoilta <3 noni, BlingGirl, have left the building. Ookkei en osaa enkkuu enkä muista miten toi meni ;D no, hugs and blogs, huomen lisää! <3 :D